Retourbeleid

WOMODA.NL's retourbeleid

LET OP: WE ACCEPTEREN GEEN GRATIS RETOURZENDINGEN, HIER ZIJN KOSTEN AAN VERBONDEN.

Retourneren
Is het mogelijk om mijn bestelling te retourneren?
Ja, dit is mogelijk.
Als je niet tevreden bent met de artikelen die je hebt besteld, heb je de mogelijkheid om deze binnen 30 dagen na ontvangst te retourneren.

In dit geval moet de bestelling aan de volgende voorwaarden voldoen:

De bestelling bevat nog alle juiste onderdelen, componenten en de verpakking is precies zo aangekomen als het product.
Er is duidelijk sprake van een normale behandeling van het product, breuk door onzorgvuldig gebruik is uitgesloten.
Producten waarbij hygiëne belangrijk is, zijn grondig gereinigd voordat het retourproces begon.
Het product is direct na ontvangst defect gebleken.
We hebben het recht om de klant de verzendkosten in rekening te brengen.
Een retourzending wordt binnen 7 werkdagen verwerkt en als aan de voorwaarden is voldaan, wordt de retourzending binnen deze periode officieel bevestigd.

We behouden ons het recht voor om het retourneren van artikelen te weigeren als we vermoeden dat de artikelen buiten onze schuld zijn gebruikt of beschadigd.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Als je bestelling aan de bovenstaande voorwaarden voldoet, moet je het volgende doen om het retourproces in gang te zetten.
Stuur een e-mail naar: Info@zaqa.nl
Zorg ervoor dat de e-mail de volgende gegevens bevat:

Bestelnummer
Reden voor de retouraanvraag
Foto van het product in geval van breuk
Voornaam + achternaam van de klant
Adres van de klant
Wij nemen dan contact met je op en geven je het retouradres.

LET OP: Stuur de retourzending nooit naar de afzender, wij geven je het juiste adres nadat je ons hierom gevraagd hebt. Jij, de klant, bent verantwoordelijk voor de verzendkosten van het terugsturen van het product.

Het retournummer of de QR-code moet worden opgegeven zodat wij de geretourneerde bestelling kunnen controleren en traceren. Dit is om er zeker van te zijn dat we de bestelling hebben ontvangen.


De consument heeft een herroepingsrecht in overeenstemming met de volgende bepaling als de consument een natuurlijke persoon is die een juridische transactie aangaat voor doeleinden die overwegend buiten zijn handel, bedrijf of beroep vallen:

HERROEPINGSBELEID
Herroepingsrecht
De herroepingstermijn bedraagt 14 dagen vanaf de dag waarop jij of een door jou genoemde derde, die niet de vervoerder is, de laatste goederen hebt ontvangen of in ontvangst genomen.
Omdat we met een volledig geautomatiseerd systeem werken, worden bestellingen verwerkt zodra ze zijn geplaatst. Daarom kunnen we het verzendproces niet onderbreken tot aan de levering, dus een terugbetaling bij ontvangst van de goederen is niet mogelijk.
Om je herroepingsrecht uit te oefenen, moet je TheSmartPro op de hoogte stellen van je beslissing om deze overeenkomst te herroepen door middel van een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld per e-mail). De herroeping is voltooid wanneer wij de goederen hebben ontvangen. De kosten voor het terugzenden van de goederen zijn voor rekening van de koper.

Bewijs voor zendingen
Aangezien onze goederen vanuit Azië worden verzonden, kunnen er langere transporttijden zijn waarover wij geen controle hebben. Als de goederen al naar u onderweg zijn, is een herroeping niet mogelijk. Wacht tot je de goederen hebt ontvangen en stuur ze dan naar ons terug. U kunt ons natuurlijk van tevoren op de hoogte stellen van uw herroeping. Om een zo snel mogelijke retourzending te garanderen, vragen we je om ons een verzendbevestiging te sturen.

Gevolgen van herroeping
Als u dit contract herroept, betalen wij u alle betalingen die wij van u hebben ontvangen terug, met uitzondering van de leveringskosten (met uitzondering van de extra kosten die voortvloeien uit uw keuze voor een andere leveringswijze dan de door ons aangeboden goedkoopste standaardlevering), zonder onnodige vertraging en in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing om dit contract te herroepen en van uw ontvangst van de goederen. Voor deze terugbetaling gebruiken we hetzelfde betaalmiddel dat u voor de oorspronkelijke transactie hebt gebruikt, tenzij uitdrukkelijk anders met u is overeengekomen; in geen geval worden u voor deze terugbetaling kosten in rekening gebracht.

ALLE RETOURZENDINGEN WORDEN OP KOSTEN VAN DE KLANT NAAR ONS CENTRALE MAGAZIJN IN AZIË VERZONDEN.